Saturday, May 23, 2009

Konvokesyen..

Akhirnya, setelah penat aku berjuang, bertungkus-lumus selama hampir 2 tahun dalam mencapai kejayaan yang cemerlang, membuahkan hasil apabila aku dapat menamatkan pengajian aku dalam bidang Sijil Kejuruteraan Mekanikal (Automotif) pada hari konvokesyen yang berlangsung pada 13hb April yang lalu..


Aku menamatkan pengajian dengan keputusan HPNM 3.68.. Suatu keputusan yang agak kurang memuaskan hatiku.. Tapi, aku redha di atas kejayaan ini walaupun terpaksa menerima dengan hati yang sedikit kecewa.. Aku berharap andai kata aku dapat melanjutkan pengajian dalam peringkat diploma kelak, dapat aku tebus kembali kejayaan ini andai diizin-NYA..


Kejayaan ini tidak datang bergolek tanpa usaha yang gigih.. Ditambah pula dengan berkat doa ibubapa yang tak putus-putus mendoakan kejayaan anaknya ini.. Juga berkat doa para pendidik iaitu para pensyarah yang senantiasa mendoakan kejayaan anak didiknya.. Tak lupa juga doa dan sokongan dari rakan-rakan sekelas mahupun rakan-rakan yang di luar.. Tanpa semua ni, agak mustahil untuk aku mencapai segulung sijil ini...





No comments: